perjantai 15. tammikuuta 2010

Ystävät ja rakkaat



Kaipaan kovasti kauempana asuvia ystäviäni...
Tällä kylällä ei turhan paljon ole samanhenkistä porukkaa kuin minä. Muutaman uuden ystävän olen tässä lähiaikoina saanut. He eivät silti korvaa vanhoja ystäviä jotka ovat muuttaneet täältä pois. Onneksi on netti ja puhelin...

Lohtua tuo toki sisarukset ja heidän puolisonsa ja lapsensa :)
Kuulin vasta että rakas siskoni, hänen miehensä ja heidän lapsensa muuttavat samaan taloon asumaan kuin minä ja tyttäret, se tuo paljon lohtua ja helpotustakin (puolin ja toisin) arkeen. Siskon tytär ja tytärpuoli sekä minun tyttäret kun ovat kavereita keskenään, niin voi halutessa vaikka "vaihtaa" nuoremman lapsen siskon vanhempaan tai vanhemman tyttären siskon nuorempaan, pariksi tunniksi tai päiväksi, miten nyt vain sovitaan. Byjamabileitäkin on mukava järjestää sitten kesällä, sinne voi oikeasti hilpasta pyjamat päällä :D
Sisko voi siivoilla silloin kun minä olen kaikkien lasten kanssa pihalla tai toisinpäin.

2 kommenttia:

  1. Tuo maalaus on ihana.Onko se sinun tekemä? Satuin eksymään tänne Hulluna vähän kaikkeen blogin kautta. Jospa tulisin tänne uudestaan. Sen verran sanon, että uusissa paikoissa on aina hankalampi saada ystäviä, mutta rohkeasti vaan ihmisten juttusille! Kyllä ne ihmiset lämpee!

    VastaaPoista